Vásárlási feltételek

 

Vásárlási INFORMÁCIÓK 

 

Rendelés előtt

ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

– A RépaKonyha webáruházban feltüntetett árak bruttó árak.

  • – Nettó 25.000 Ft feletti rendelésnél a kiszállítás díja díjmentes Magyarország teljes területén. Nettó 25 000 forint érték alatt a szállítási költség megrendelési értéktől és súlytól függetlenül bruttó 1.600Ft.
  • Személyes átvétel Budapesten a 13. kerületben új helyünkön, a Plant Life ételműhelyben (1136 Budapest Hollán Ernő u 31. a Margit-híd pesti hídfőjétől 10 perc sétára).  Az átvételre, nyitvatartási időben (Csak keddi napon: 11.00-19.00), illetve telefonos (0670-70-28187) vagy emailes (repakonyha@gmail.com) egyeztetés alapján más időpontban is lehetséges. Ebben az esetben CSAK készpénzes fizetés lehetséges.  Díjmentes szolgáltatás, névre szóló csomaggal, készpénzfizetéssel, számla ellenében, a csomag átadásánál.

. Webáruházunkban nincs minimális rendelési összeg.

– A csomag útjára indításának határideje: a megrendelt árut 3-7 munkanapon belül a Fáma Futárszolgálattal indítjuk útjára.

 

– FIZETÉSI MÓD: utánvét.
Az áru ellenértékét a futárnak készpénzben az áru átvételekor kérjük átadni. A fizetendő összeg értelemszerűen a nettó ár ÁFA-val növelt értéke.

– Hiányzó darabszám esetén telefonon vagy e-mailben egyeztetünk a vásárlókkal a csere illetve utánrendelés lehetőségeiről.

– Egyedi számlázási vagy szállítási igényeiket kérjük jelezzék a megrendelésnél az üzenet rovatban, vagy külön e-mailben, telefonon.

 

INFORMÁCIÓS TELEFONSZÁM ÉS EMAIL

– Ha Önnek bármilyen kérdése van a munkavédelmi termékekkel, a megrendeléssel, vagy a kiszállítás státuszával kapcsolatban nyugodtan hívja információs vonalunkat a 06-70/702-8187-es számon. Ügyfélszolgálatunk a következő időpontokban üzemel: H-P: 10:30-17:30.

– Vagy írjon információs emaicímünkre: repakonyha@gmail.com


A MEGRENDELÉS FOLYAMATA

– Webáruházunkban regisztráció nélkül vásárolhat.

– A vásárolni kívánt termékeket Ön a “kosár”-ban gyűjtheti, majd ha kész a termékek összegyűjtésével, akkor a “megrendelem” gombra kattintva kezdheti el a megrendelés folyamatát.

– A rendelésre összeállított tételei felsorolása után adhatja meg számlázási és szállítási címét.

Kérjük vegye figyelembe, hogy bizonyos termékeket csak egységcsomagban tudunk szállítani.

– Fizetési módok közül utánvétre van lehetőség.

– Ezután Ön a végső rendelési oldalra jut, ahol mégegyszer utoljára látja rendelésének mindegyik paraméterét összesítve. Itt a lap alján a “megjegyzés” mezőbe írhatja a rendeléséhez csatolni kívánt esetleges szöveget, amelyet munkatársunk a rögzítésnél látni fog.

– A “megerősítem a rendelést” gombra kattintva tudja befejezni megrendelését.

 

Házhozszállítási információk

Webáruházunk megrendeléseit a Fáma Futárszolgálat szállítja házhoz. A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik. Kérjük, hogy rendeléskor munkaidőben, azaz 8-17 óra között elérhető kiszállítási címet és telefonszámot szíveskedjen megadni.

Kérjük vegye figyelembe, hogy szállítási címként nem adható meg postafiók!

KÉRJÜK, HOGY A SIKERES KÉZBESÍTÉS ÉRDEKÉBEN MINDENKÉPPEN ADJA MEG TELEFONSZÁMÁT! KÖSZÖNJÜK.


Ha szállítási címként munkahelyi címet jelöl meg, kérjük, mindenképpen tüntesse fel a cég nevét és a kiegészítő címadatokat a szállítási cím rovatban.

Ha a megadott szállítási címen az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) nem a Megrendelő neve szerepel, kérjük,írja be a megjegyzés rovatba az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) látható nevet is.

Ezek a kiegészítő információk lényegesek a csomag kézbesíthetőségének szempontjából, ezért kérjük, fordítson kellő figyelmet a pontos szállítási adatok megadására!

Kérjük, hogy amennyiben nem a címzett veszi át a csomagot, rendelkezzen a nevére kiállított meghatalmazással.

A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg.

Kérjük, csak akkor rendeljék meg a csomagot, ha valóban át is szeretnék venni. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

 

SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ

A csomagot a megrendeléstől számított 3 – 7 munkanapon belül küldjük útjára a Fáma Futárszolgálattal.

 

RENDELÉS UTÁN

AZ ÁRU ÁTVÉTELE

– Kérjük, hogy az áru futártól való átvételekor ellenőrizze a csomagolás épségét, és az esetleges problémákat a futárnak jelezze. Az áru átvétele után ezen irányú reklamációkat sajnos nem tudunk elfogadni.

– A számlát szintén a csomagban küldjük.

– Ha Önnek bármilyen problémája merül fel a kiszállított áru minőségével kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot munkatársunkkal a fent jelzett információs telefonszámon

 

JÓTÁLLÁS, GARANCIA

Pénzvisszafizetési garanciát adunk minden rendelésre, amennyiben a kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül értesülünk a reklamációról.
Azaz amennyiben a vásárlástól a termék átvételét követően kíván elállni, azt a következő módon teheti meg:
A vásárló, az áru átvételét követő 8 munkanapon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ennek módjáról a Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia címünkre. Cégünk kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú és csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban ügyfelünknek kell gondoskodnia.
A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglaltak az irányadók.

 

 ADATVÉDELEM

Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy megrendeléseik vagy egyéb technikai eszköz útján megadott személyes adataik cégünk nyilvántartásába kerülnek. Ezeket az adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át. Adatkezelési alapelveink összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így különösen az alábbiakkal:

  • 1992. évi LXIII. Törvény – a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról
  • 1992. évi LVI. Törvény – a polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvánosságáról
  • 1995. évi CXIX. Törvény – a kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről
  • 2001. évi CVIII. Törvény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről

A Vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégnek (posta). Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok, melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény kötelez).

Amennyiben további kérdései vannak termkeink online vásárlásával, rendelés menetével kapcsolatban, keresse kollégáinkat az repakonyha@gmail.com  címen!

A munkatársaik mindenkor betartják az árukereskedelem tisztességes etikai normáit. Bármilyen felmerülő probléma esetén a vevők érdekeinek maximális figyelembevételével járunk el.

 


EGYÉB TUDNIVALÓK

A webáruházban feltüntetett képek illusztrációk.

Az árváltozás jogát fenntartjuk.

Az áruházban feltüntetett árak érvényes nettó fogyasztói árak. Amennyiben azonban technikai hiba miatt téves ár jelenik meg az áruházban, az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon (vagy e-mail-ben) megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek.

www.repakonyha.hu

Üzemeltető cég adatai

Remotex 96 BT

Cím: 3600 Ózd, Búzásvölgy 25.

Email/Ügyfélszolgálat: repakonyha@gmail.com
Cégjegyzékszám: 05 – 06 – 006483/5

Adószám: 21312399-2-05

Telefon:  06 70 70 281 87

Cégjegyzékszám:05 – 06 – 006483/5

Cégbíróság: Borsod – Abaúj – Megyei Bíróság

 

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.